Zgłoszenie Projektu
NAZWA PROJEKTU:
Projekt musi mieć nazwę. Prosze ją wpisać
Zadanie 1. BUDOWA ZESPOŁU SĄSIEDZKIEGO Realizatorami projektu są Zespoły Sąsiedzkie złożone z mieszkańców osiedla przystępującego do projektu. Każdy z nich musi mieć odpowiednią funkcję i muszą liczyć co najmniej 5 osób (może być więcej). Proszę krótko opisać członków zespołu i ich funkcje w Zespole. Członkowie Zespołu wybierają Lidera, który utrzymuje kontakt z Organizatorami Projektu „Zielona Ławeczka”. Formularz "Zgłoszenie projektu" na konkurs wysyła ze swojego konta Lider Zespołu. Konieczne jest włączenie do działań Zespołu Sąsiedzkiego przedstawiciela - Administratora modernizowanego terenu (spółdzielni lub wspólnoty). Proszę załączyć: zdjęcie Zespołu Sąsiedzkiego. skan zgody administratora na przebudowę wybranego terenu wokół budynku. Ocena tego zadania: za każdego członka Zespołu i opis jego funkcji - do 5 punktów (punktowanych jest max. 10 osób) - 50 pkt za załączenie zdjęcia Zespołu - 10 pkt MAKSYMALNIE - 60 PKT
DANE ADMINISTRATORA: Administrator terenu będzie beneficjentem przyznanych środków finansowych na realizację projektu.Proszę załączyć skan zgody administratora terenu na przeprowadzenie przebudowy otoczenia wokół bloku (wzór w załączeniu).
Zadanie 2. OPIS STANU AKTUALNEGO Proszę w kilku zdaniach (do 1800 znaków) opisać stan aktualny terenu i budynku/ów: krótki opis okolicy – duże/małe osiedle; krótki opis miejsca, które będzie podlegało aranżacji; liczba mieszkańców budynku/ów (liczba pięter, liczba lokali na piętrze, itp.); informacja o terenach zielonych, miejscach wspólnych spotkań dających możliwość porozmawiania; informacja o relacjach sąsiedzkich - czy sąsiedzi się znają/ lubią, czy do tej pory nawiązały się wśród nich bliższe znajomości itp. Proszę załączyć: plan terenu (odręczny rysunek, ksero planu osiedla, itp.); zdjęcia dokumentujące aktualny wygląd miejsca, które będzie aranżowane (max.5 szt.); JEDNO ZE ZDJĘĆ, WYBRANE PRZEZ ZESPÓŁ ORAZ PLAN BĘDĄ WIDOCZNE W ZAKŁADCE PROJEKTY JAKO DOKUMENTACJA PROJEKTU (STAN "PRZED"). Ocena tego zadania: za opis stanu obecnego terenu - do 100 pkt za plan terenu - do 30 pkt za zdjęcia terenu - do 30 pkt MAKSYMALNIE – 160 PKT
Zadanie 3. PRZYGOTOWANIE PROJEKTU ARANŻACJI MINI-OGRODU I KOSZTORYSU JEGO REALIZACJI Projekt nasadzeń zieleni musi zawierać wykaz wykorzystanych roślin jak również orientacyjny kosztorys. Wszystkie prace techniczne przeprowadzane będą we własnym zakresie mieszkańców. Dodatkowo punktowane jest uwzględnienie w ogrodzie elementów proekologicznych, takich jak: rodzime gatunki roślin, rośliny miododajne, schronienia dla różnych gatunków zwierząt i inne. Proszę załączyć: graficzny projekt aranżacji mini-ogrodu z zaznaczonym miejscem ustawienia Zielonej Ławeczki oraz miejscami nasadzeń nowych roślin. Wszystkie rośliny muszą być podpisane ich nazwą gatunkową oraz musi być podana ich ilość; kosztorys realizacji projektu, który należy przygotować w Tabeli Kosztorysowej.W tabeli należy również podać informacje dotyczące pozyskanych dodatkowych zasobów na realizację projektu; Proszę opisać: rozwiązania proekologiczne uwzględnione w projekcie ogrodu. Ocena tego zadania: za projekt aranżacji mini-ogrodu wraz z legendą - do 400 pkt za kosztorys - do 100 pkt za uwzględnienie elementów ekologicznych - do 100 pkt MAKSYMALNIE - 600 PKT TABELA KOSZTORYSOWA
Numer odnośnika na rysunku
Nazwa gatunkowa rośliny (po polsku) / element aranżacji ogrodu
Rodzaj rośliny (do wyboru) / element aranżacji ogrodu
Liczba roślin / elementów aranżacji ogrodu
Koszt jednostkowy brutto [zł]
Suma [zł]
Sposób finansowania
wybierz drzewo krzew bylina roślina jednoroczna roślina cebulowa trawa inne
wybierz Fundacja BOŚ Środki własne Inne
OPISANIE ELEMENTÓW EKOLOGICZNYCH
Zadanie 4. KONSULTACJA SPOŁECZNA PROJEKTU Zespół powinien zachęcić szerszą grupę sąsiadów do współpracy i udziału w projekcie. Spotkanie sąsiedzkie ma na celu uzyskanie akceptacji lokalnej społeczności mieszkańców budynku dla projektu „Zielona Ławeczka”. Proszę przedstawić informacje na temat (max. 1800 znaków): sposobu upowszechniania idei przystąpienia do projektu Zielona Ławeczka wśród sąsiadów; przebiegu spotkania w grupie sąsiadów, na których opracowany zostanie plan przebudowy terenu; liczby dodatkowych osób, które postanowiły zaangażować się w działania Zespołu Sąsiedzkiego. Proszę załączyć 2 zdjęcia: ilustrację ulotki/zaproszenia na zebranie; zdjęcie z zebrania; Ocena tego zadania: za opis promocji projektu (przygotowanie planu spotkania, przygotowanie ulotki) - do 40 pkt za opis akcji marketingowej pozyskiwania nowych uczestników projektu - do 100 pkt za załączenie ulotki/plakatu zapraszającego na zebranie - do 20 pkt za załączenie zdjęcia z zebrania - 10 pkt MAKSYMALNIE - 170 PKT
Zadanie 5. PRZYGOTOWANIE HARMONOGRAMU REALIZACJI PROJEKTU W OKRESIE WIOSNA - LATO 2017 Harmonogram prac określa czynności do wykonania przy przebudowie mini - ogrodu. Do każdego rodzaju pracy proszę przypisać osoby za nie odpowiedzialne.Proszę przedstawić: szczegółowy harmonogram prac modernizacyjnych obejmujący okres od projektu do realizacji (wiosna – lato 2017) Ocena tego zadania: za przedstawienie harmonogramu prac przy realizacji mini-ogrodu do 100 pkt MAKSYMALNIE – 100 PKT
Termin
Rodzaj pracy
Kto (uczestnik lub grupa)
Liczba godzin pracy
Zadanie 6. PRZYGOTOWANIE HARMONOGRAMU PIELĘGNACJI MINI - OGRODU W OKRESIE JESIEŃ - ZIMA 2017/2018 Harmonogram prac określa czynności do wykonania przy przebudowie mini - ogrodu. Do każdego rodzaju pracy proszę przypisać osoby za nie odpowiedzialne. Należy również opisać plan rozwoju ogrodu na przyszłe miesiące i lata - możliwość powiększenia go, nasadzenia nowych roślin, powstania nowych ogrodów w okolicy.Proszę przedstawić: ogólny harmonogram prac pielęgnacyjnych po założeniu ogrodu (jesień – zima 2017/2018) plan rozwoju ogrodu w kolejnych latach Ocena tego zadania: za przedstawienie harmonogramu prac pielęgnacyjnych mini-ogrodu i opisanie planów rozwoju do 100 pkt MAKSYMALNIE – 100 PKT
Termin
Rodzaj pracy
Kto (uczestnik lub grupa)
Liczba godzin pracy
PLAN ROZWOJU OGRODU